Få et seriøst bud på dine B2B telemarketingprojekter
- enten i Danmark eller på eksportmarkedet:
Ring til Michael Flintholm på 70 20 70 27 eller mail på mf@fgt.dk
Du er også velkommen til at udfylde formularen, så giver Michael dig et kald:
Markedsundersøgelse for ITW Nordic
"I flere omgange har jeg arbejdet sammen med FGT Business Research og uanset om der er tale om markedsundersøgelser, permission indsamling eller tunge B2B mødebookninger har FGT Business Research løftet opgaven professionelt og ærligt. Jeg har modtaget sparring både ved opstart men også under forløbet, hvor FGT Business Research også selv har foreslået tilpasninger for bedre resultat. Det giver som kunde tryghed og en opfattelse af reel interesse for netop min opgave."
- Head of Nordic Marketing, Mille Just Nielsen
Indsigt i potentialet på relevante eksportmarkeder
-
Mange års erfaring for både store som små virksomheder på det danske og internationale marked
-
Undersøgelse af mulighederne på nye eller eksisterende eksportmarkeder
-
Indhentning af relevant data til kundeanalyser, konkurrentanalyser, markedsanalyser o.l.
-
Data til brug for fremtidige strategiske valg på det enkelte marked
Markedsanalyse
På det nationale og internationale B2B-marked
FGT har mange års erfaring med at gennemføre analyser på det nationale og internationale B2B-marked, hvor vi har hjulpet små såvel som store virksomheder med både simple og omfattende markedsanalyser, målgruppeanalyser, brancheanalyser, konkurrentanalyser, behovsanalyser, kundeanalyser, tilfredshedsundersøgelser og meget mere.
Analyser tilpasset jeres konkrete behov
Mange virksomheder har brug for at screene nye potentielle eksportmarkeder, hvilket kræver en indledende undersøgelse af blandt andet relevante målgrupper og vigtige kulturelle forskelle. Andre virksomheder har brug for at komme tættere på deres nuværende og potentielle kunder og deres behov.
Uanset hvilken form for analyse I ønsker at gennemføre, har FGT mange års erfaring med planlægning og koordinering af den konkrete analyse, indhentning af relevant information og data samt udarbejdelse af fyldestgørende rapporter til at støtte fremtidige strategiske tiltag.
FGT kan bl.a. være behjælpelig med:
-
Markedsanalyse
-
Målgruppeanalyse
-
Konkurrentanalyse
-
Brancheanalyse
-
Kundeanalyse
-
Virksomhedsanalyse
-
Tilfredshedsundersøgelse
1
Målgruppen defineres
Hvilke brancher skal bearbejdes? Hvilke lande? Hvilke geografiske områder skal med? Hvor mange antal ansatte skal der være? Hvor mange virksomheder er der? Hvem er den rette beslutningstager? Har I selv databasen, eller skal FGT skaffe den?
2
Formålet defineres
Hvad er det specifikke formål med analysen? Hvilken information er vigtigt at indsamle? Hvor mange spørgsmål skal afdækkes? Hvilke typer spørgsmål skal der afdækkes? I hvilken rækkefølge skal spørgsmålene besvares? Hvor mange besvarelser skal der til for, at analysen er repræsentativ? Skal der etableres yderligere kontakt efter endt besvarelse? FGT´s erfarne projektledere - alle med cand.merc. baggrund - udarbejder guidelines og manuskript, der professionelt afdækker disse områder.
3
Indsamling af data og rapportering
Databasen/målgruppen kontaktes telefonisk, og alle emner kategoriseres i A, B og C leads i forhold til om alt information har været muligt at indhente.
FGT leverer hovedrapport. Inden projektstart vil vi i samarbejde afklare krav til hovedrapporten, som bl.a. kan bestå af kryds og grafisk fremstilling, perspektivering, NPS, prioritetskort, konklusioner samt anbefalinger.
Desuden leveres alle indsamlede informationer i overskueligt Excel format.
Men det er kun toppen af isbjerget!
Kontakt Michael Flintholm for at høre mere om, hvad vi kan gøre for dig