Få et seriøst bud på dine B2B telemarketingprojekter
- enten i Danmark eller på eksportmarkedet:
Ring til Michael Flintholm på 70 20 70 27 eller mail på mf@fgt.dk
Du er også velkommen til at udfylde formularen, så giver Michael dig et kald:
International leadgenerering for Ib Andresen Industri A/S
Ib Andresen Industri er en af Europas største underleverandører og samarbejdspartnere, når det gælder udvikling og produktion af intelligente stålløsninger til forskellige industrier. FGT har af flere omgange hjulpet IAI med at identificere og opspore nye kundemuligheder på nogle af deres europæiske markeder, hvilket har været en stor succes.
Nye kundemuligheder på det globale marked
-
Identificering af nye kundemuligheder på et hvilket som helst eksportmarked, der er relevant for jer
-
Native researchers, der taler sproget flydende og kender det enkelte lands kultur
-
Opbygning af kunderelationer på det internationale marked
-
Erfaring med samtlige brancher og målgrupper globalt
International research og telemarketing på B2B-markedet
FGT identificerer og opsporer potentielle nye kundemuligheder på en lang række eksportmarkeder, hvor vi anvender ”native researchers” til at foretage både research og opsøgende dialog. Alle FGT's medarbejdere arbejder fra bureauets lokaler i Aarhus.
Native researchers fra alle lande
FGT indhenter markedsdata, skaber resultater og identificerer kunder uanset om målgruppen befinder sig i Danmark eller i Kina. Hvis en dansk virksomhed f.eks. skal afsøge forretningsmuligheder i Tyskland, kan vi – med en tysk medarbejder – kortlægge potentialet på kundens marked.
Vi foretager altid research og den indledende dialog med en medarbejder, der kender landets kultur og skikke, sådan at der fra starten er skabt en korrekt og høflig dialog med den nye kundemulighed. I kraft af FGT´s store netværk i Aarhus er vi altid istand til at bemande en given indsats på et hvilket som helst eksportmarked, man måtte være interesseret i.
FGT kan være behjælpelig med:
-
B2B research og telemarketing på alle internationale markeder
-
Leadgenerering, markedsanalyser, direct marketing, mødebooking samt indhentning af markedsdata og virksomhedsinformation.
-
"Native" researchers som kan tale det pågældende lands sprog flydende, og som kender landets kultur og skikke
1
Målgruppen defineres
Hvilke brancher skal bearbejdes? Hvilke lande? Hvilke geografiske områder skal med? Hvor mange antal ansatte skal der være? Hvor mange virksomheder er der? Har I selv databasen, eller skal FGT skaffe den?
2
Formålet defineres
Hvem er den rette beslutningstager? Hvilke systemer/produkter anvender den potentielle kunde i dag? Hvornår har kunden planer om nye investeringer? Har kunden et behov her og nu? Skal der etableres kontakt i form af møde, opringning eller andet? FGT´s erfarne projektledere - alle med cand.merc. baggrund - udarbejder guidelines og manuskript, der præcist, korrekt og professionelt afdækker kundens potentiale.
3
Resultater
Databasen/målgruppen kontaktes telefonisk, og alle emner kategoriseres i A, B og C leads. Nettodatabasen – renset for fejl- og dobbeltnumre – er klar til kundens faglige opfølgning. Kunden kan umiddelbart gå i gang med at bearbejde de vigtige A-leads - det vil sige virksomheder med helt aktuelle investeringsplaner.
A leads rapporterer FGT naturligvis straks til kunden. Erfaringen siger, at mellem 5-15 % identificeres som værende A-leads ved den første kontakt.
Men det er kun toppen af isbjerget!
Kontakt Michael Flintholm for at høre mere om, hvad vi kan gøre for dig